YVES ROCHER COSMETICS // FACE CARE // PART 2 //



Hej, hej!
Niżej przedstawiam Wam kolejną część zamówienia z Yves Rocher. 



Na rynku kosmetycznym istnieje ogromna ilość kosmetyków do pielęgnacji twarzy, jednak pośród wszystkich przeze mnie przetestowanych, te z YR dostają ode mnie złoty medal.
Zacznijmy od tego, że mam bardzo problematyczna cerę i większość kremów podrażniała moją wrażliwą skórę, stosowałam różne, na zmianę, ale zawsze kończyło się tak samo. Nawilżający krem Sensitive Vegetal spadł mi z nieba. Mam już kolejny dobry słoiczek i nie mam zamiaru przerzucać się na inny, nawet jeśli powinno się zmieniać kremy co jakiś czas ( tak jak to robię z kosmetykami do włosów).
Kosmetyk spełnia moje oczekiwania na 95% -bardzo dobrze się wchłania i idealnie nawilża. Ma bardzo lekką konsystencję, a po nałożeniu go na twarz nie ma uczucia lepkości, jednak brakujące 5% stanowi zapach, na który zwracam uwagę. Nie pachnie źle, ale nie tak jakbym chciała, wszystkim nie dogodzisz. . Polecam! :)

Balsam do ust jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Sklep ma szeroką gamę balsamów do ust, ja za każdym razem zakupuję kokosowy, kwestia gustu. Nawilża i zmiękcza usta na długo. Więcej balsamów możecie zobaczyć tutaj. :)




Kolejnym moim ulubionym produktem jest dwufazowy płyn do usuwania makijażu, który u mnie sprawuje się idealnie, stosuje go jedynie do zmywania tuszu z rzęs przy pomocy wacika kosmetycznego, nie muszę nim "szorować', bo bardzo dobrze wszystko usuwa. Dzięki jednej z dwóch faz dobrze nawilża okollice oczu, przez co ich nie podrażnia, co jest bardzo wielką zaletą płynu

Na wszelkie pytania nie koniecznie dotyczące produktów chętnie odpowiem w komentarzach lub na poczcie:
michalinm@op.pl

Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. też mam parę produktów od nich które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani jednego produktu nie używałam niestety :(

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz