NEW YEAR -NEW POST! // MOTIVATION

Heeei Wam♡
To już 2017! Nowy rok zaczynam nowym postem, chciałabym tutaj zaglądać i pisać dla Was częściej, mam nadzieję, że mi się to uda, bo w tym roku będzie się naprawdę dużo więcej działo, jeszcze więcej nauki ze względu na egzaminy, prawo jazdy, z niecierpliwością wyczekiwane osiemnaste urodziny  i z czego bardzo się cieszę współpraca z KobiecePorady.pl. Tak szybko minął stary rok, jednak będę go wspominać bardzo dobrze, dużo się działo, na szczęście więcej dobrego i za to jestem wdzięczna. To w końcu w 2016 założyłam bloga, spełniłam również swoje inne większe i te mniejsze marzenia. Jak wy wspominacie dopiero co pożegnany stary rok? Dajcie znać w komentarzach! :)



Wszyscy znają powiedzenie "nowy rok, nowa ja", wtedy jak wiadomo silna wola wzrasta do maximum, jednak szybko opada, codzienne życie staje się takim samym jak w zeszłym roku, jak dwa, trzy i cztery lata temu... Co zrobić, żeby temu zapobiec? 


Zrób listę postanowień i tym razem mocno się jej trzymaj.

Zapisz na niej to, co chciałabyś najbardziej zmienić, poprawić w swoim dotychczasowym życiu. Nie muszą to być wygórowane postanowienia, których wiesz, że nie uda Ci się spełnić, zacznij od małych rzeczy, takich które każdy potrafi zrobić, na przykład wysypiaj się częściej jeśli tego Ci brakuje, ogranicz złe nawyki, aż całkowicie się ich pozbędziesz. Z czasem podnoś sobie poprzeczkę, naucz się czegoś nowego, zacznij ćwiczyć, kup karnet na siłownię, zrób coś dla zdrowia, spełniaj siebie, niech nowy rok będzie Twój! 

Zaopatrz się w planner i wszystko w nim zapisuj.

Dobra organizacja to podstawa. Na pewno będzie Ci o wiele łatwiej jeśli wszystko będzie w jednym miejscu, w odpowiedniej rubryce. Noś go w torebce lub zawsze miej go na tym samym, widocznym miejscu w domu, abyś szybko mogła do niego zajrzeć i sprawdzić lub zapisać plany na kolejne dni. Aktualnie jest bardzo wiele plannerów do wyboru, każdy znajdzie coś dla siebie. ;)

Myśl pozytywnie albo przynajmniej się staraj.

Nic nie będzie łatwe jeśli wszystko będziesz widziała w ciemnych kolorach. Sytuacja się zmieni, niezależnie od tego jak źle wygląda. Po burzy zawsze wychodzi słońce.. Miej swoje motto życiowe, które zawsze poprawi Ci humor i zachęci do działania, bo nic się samo nie zrobi. Na pewno masz ulubioną czynność przy której się relaksujesz i zapominasz co to stres. Odetnij się wi-fi albo całkowicie wyłącz telefon, weź do ręki ulubioną książkę, zrób sobie relaksującą, ciepłą kąpiel lub idź na długi spacer, który na pewno dobrze Ci zrobi, świat się nie zawali jeśli przez jeden wieczór nie odczytasz wszystkich snapów lub nie przeczytasz wszystkich plotek o celebrytkach. 

Znajdź swoją inspirację, motywację.

Na pewno masz swój autorytet, który Cię inspiruje, jeśli jest inaczej to kolejna okazja na dobrą zmianę. Jest coraz więcej osób wartościowych, godnych naśladowania, warto mieć taką osobę i trochę ją poznać, poczytać o niej (jeśli jest taka możliwość). Inspirowanie się innymi to nic złego. Ludzie sukcesu na pewno mają taką osobę, w pewnym stopniu ich naśladowali i dodając do tego swoją ciężką pracę osiągnęli swój cel. Taka osoba będzie też Twoją motywacją. Dobrze jest powiedzieć komuś zaufanemu o Twoich planach, taka osoba będzie Cię wspierać, nie będziesz się czuć samotna, bo w końcu ktoś na Ciebie liczy, a kto wie czy swoimi postanowieniami nie zachęcisz innych do działania, to Cię zmotywuje jeszcze bardziej, możesz się kiedyś stać czyimś autorytetem. Otaczaj się zmotywowanymi ludźmi, którzy zarażą Cię pozytywną energią i dodadzą Ci siły.

 
Jak spędziliście imprezę sylwestrową? Mam nadzieję, że powitaliście 2017 rok równie dobrze i z pozytywnym nastawieniem jak ja. :)) Życzę Wam aby wszystkie kolejne dni były przez Was wykorzystane na całego, niczego nie żałujcie, postępujcie dobrze, niech ten rok będzie Wasz! 


Buziaki!  



 

Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. Właśnie zaczęłam tworzyć planner, chcę, aby ten rok był mega pozytywny!
    Szczęśliwego Nowego Roku<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym aby ten rok był świetny, aktywny i pracowity, zeszły nie był moim najlepszym rokiem. Chciałabym to nadrobić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie niesamowicie szybko zleciało. Mam nadzieję, że ten rok będzie równie dobry, a może i lepszy jak 2016 ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. ten rok musi być jeszcze lepszy! :)


    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! Uważam że da to wielu ludziom motywacje i udowodni że można dużo ;)

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rok będzie zajebisty,(Sherlock sezon 4💖💖💖💖)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój bosz zapomniałam o Better Call Soul 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  8. też dobrze wspominam tamten rok,mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, ze 2k17 będzie lepszy od poprzedniego :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę właśnie nad założeniem swojego własnego planera ;)

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam postanowień noworocznych XD
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://bapexsupreme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz