SEKRETY URODY KOREANEK // JAK DBAM O CERĘ





Już jakiś czas polowałam na tę książkę, nie raz trzymałam ją w ręku, po czym odkładałam na sklepową półkę, bo za każdym razem uznawałam, że niewiele więcej się z niej dowiem... Koreańskie hacki pielęgnacyjne? Przecież tyle tego w internecie, większość już wiem, bo gdzieś się zawsze coś usłyszy o nowych trendach etc.




Pomyliłam się. Mogę śmiało napisać, że autorka książki przyczyniła się do zmian jakie zaszły u mnie w kwestii dbania o moją cerę. Zmieniło się moje podejście do pielęgnacji skóry, zaczęłam uważać na to co jem i jakimi produktami traktuję moją wrażliwą i dość kapryśną skórę. Do codziennej rutyny  pielęgnacyjnej dołączyły maseczki w większej ilości niż dotychczas, są różnego rodzaju, stosuje je teraz codziennie bądź co dwa/ trzy dni, większość jest bardzo delikatnych,jednak raz na tydzień bądź dwa traktuję moje niedoskonałości maseczką peel-off lub jedną z tych o bardziej skutecznym i intensywnym działaniu.

Jeżeli chodzi o książkę, nie jestem w stanie wszystkiego tu opisać, a więc mam kilka moim zdaniem najlepszych wskazówek:

♡ Pielęgnacja nie musi być katorgą, baw się tym!
♡ Stosuj różnego rodzaju kosmetyki, zaskocz ją czymś wow!
♡  Lepiej zapobiegać niż leczyć- skup się na tym czym i jak traktujesz swoją cerę, make-upem wszystkiego nie załatwisz. Kiedy wyskoczy nam coś na twarzy , ładujemy niezliczoną ilość warstw korektoru, aby nikt niczego nie zauważył . Błąd. Koreańczycy stawiają na naturę, aby skóra była zdrowa i promienna, to powinna oddychać.
♡ Ważne jest w jaki sposób myślimy o naszej skórze.  Właściwa dieta i zdrowy tryb życia mają ogromne znaczenie na wygląd naszej skóry.
♡  Cudze chwalimy, swego nie znamy. Nie musimy kupować kosmetyków za dolary, aby nasza skóra była zdrowa. Wiele Koreanek sięga po produkty m. in. z Europy. Rozejrzyj się dobrze, a znajdziesz to, czego potrzebuje Twoja cera i co oczywiście masz na wyciągnięcie ręki. :)


Będąc ostatnio na zakupach kilkukrotnie mijałam się z młodą Azjatką z dzieckiem. Wyglądała na niewiele starszą ode mnie, a dziecko miało około roku. Zauważyłam, że przyciągnęła nie tylko moją uwagę, wyglądała naprawdę pięknie i zdrowo. Dzięki niej jestem bardziej zmotywowana, do tego, by zrobić coś więcej niż dotychczas.
Zachęcam Was do przeczytania elementarza, bo dzięki niemu stałam się bogatsza o wiedzę dotyczącą dbania o cerę i nawet siebie. Polecam z całego serca! ♡
Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. Super post! Zdecydowanie zachęca do przeczytania książki, która tak szczerze już od jakiegoś czasu mnie interesuje :*
    Zapraszam do siebie: http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właściwie nie stosuje nic na moją cerę bo na szczeście nie musze, ale bardzo ciekawe porady

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie GRATULACJE! :* Jednak warto zapobiegać.. :))

      Usuń
  3. Już od dawna interesuję się tą książką, chyba pora wreszcie po nią sięgnąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, jeśli chcesz lepiej zadbać o siebie :)

      Usuń
  4. Planuję kupić tą książkę :D

    Miłego dnia :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you! I'll check it out :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fajnie że zrobiłaś taki post. Ja się nie interesuje tym zbytnio, ale zawsze mnie zastanawiało jakim cudem te koreańskie dziewczyny tak wyglądają :D
    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc powie, ze to geny, a jednak wszystko wymaga pracy i poswiecen, ksiazka jest na to dowodem.
      :)
      Super, ze Ci sie spodobal post! <3

      Usuń
  7. Jaka świetna książka! :) Cieszę się, że ten post pojawił się na Twoim blogu, bo bardzo lubię dbać o swoją cerę.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze potrafisz o nia zadbac. :)) Mysle, ze po przeczytaniu ksiazki zadbasz o nia jeszcze lepiej i bedziesz sie swietnie czula! <3

      Usuń
  8. Ja czaję się właśnie na tą książkę - może w końcu dowiem się jak dobrze o siebie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dlugo na nia polowalam, az w koncu sie skusilam i Tobie tez polecam, bo warto! :)

      Usuń
  9. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #37
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Many thanks!! <3 It's really nice to read that kind of comments.
      I'm following you too!

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tej książce, ale z chęcią bym ją przeczytała.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kupie tą książkę !
    Zapraszam do obserwowania http://mrsmysterious00.blogspot.com ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz