YVES ROCHER COSMETICS // HAIR CARE // PART 1 //

Hej Wam!
Długo się zabierałam do napisania kolejnego posta. Nie miałam weny i motywacji, a postanowiłam sobie, że posty będą się tutaj pojawiać co tydzień, zobaczymy, bo wiadomo jak to wygląda z moimi postanowieniami, może akurat.. :)


Jakiś czas temu zamawiałyśmy z siostrą kosmetyki naszej ulubionej marki kosmetycznej Yves Rocher i dzisiaj mam dla Was ich małą recenzję. Postanowiłam podzielić post na trzy części, w zależności od rodzaju kosmetyków, aby nie męczyć niektórych z Was dużą ilością tekstu. Na pierwszy ogień idą kosmetyki pielęgnujące włosy.


PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Pierwsza z lewej to odżywka w sprayu do kręconych włosów. Używałam jej na suche włosy, po wystylizowaniu, spryskiwałam od połowy włosów w dół, mocniej na końcówkach, nigdy u nasady, aby nie przetłuścić skóry głowy! Odżywka się bardzo dobrze spisała, nie obciążała włosów, tylko podkreśla moje fale. Jeśli chodzi o zapach, jest bardzo przyjemny.
Odżywka jest uzupełnieniem szamponu obok, ze zdjęcia wyżej. Wydaje mi się, że różnią się jedynie rolą, którą pełnią. Mają podobne właściwości, a razem spisują się perfekcyjnie.

Mogłabym napisać, że zmieniam szampony jak skarpetki haha. Kupując te produkty, zawsze zaopatruję się w co najmniej dwa różne, niekoniecznie tej samej firmy.
Ostatnim produktem z powyższego zdjęcia jest szampon w kremie, który sobie chwali moja siostra, ja go użyłam raz  "na spróbowanie" i szczerze- nie jestem jego fanką, jedyne co mi się w nim podoba to zapach, szampon jest wydajny, ale się nie pieni...


Odbudowująca odżywka do włosów skradła moje serce. Przeznaczona jest do włosów kręconych i zniszczonych. Stosuje się ją na mokre włosy i ich końcówki, po umyciu szamponem. W instrukcji nie ma podanej informacji jak długo powinna pozostać na włosach, ja trzymam odżywki tak długo na ile mam wolnego czasu, zawszę dłużej niż jest napisane, zapobiegawczo- gdyby 5-10 minut nie wystarczyło. Produkt starcza mi na bardzo długo, stosuję go po każdym myciu (co dwa dni), włosy są po nim naprawdę miękkie i błyszczące, widać efekty, a co najważniejsze ma piękny zapach. Polecam!! <3

Może któraś z Was też jest stałą klientką w sklepie Yves Rocher? Dajcie znać w komentarzach :))

Jeśli zdecydujecie się wybrać do Yves Rocher czeka Was bardzo miła niespodzianka przy zakładaniu darmowej karty lojalnościowej! Sklep ma bardzo dużo promocji, a za pieczątki na karcie są często prezenty i inne okazje!!

Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś spróbować, wszystkie kosmetyki są tworzone z zawartych w roślinach cennych składników, a opakowania są eco, co korzystnie wpływa na nasze środowisko! <3

      Usuń
  2. Nie słyszałam nigdy o takiej marce :/ bardzo fajny post dzięki tobie już wiem, że taka istnieje :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Czekaj na kolejne posty, pojawią się kosmetyki do ciała i twarzy.. <3
      Buziaki!

      Usuń
  3. Hi, I love your blog, photos are amazing!
    Can we follow each other? I'm so glad following you :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz