KEEP GOOD VIBES // CONFIDENCE //

Cześć wszystkim!!
Dzisiaj trochę luźniejszy post, po prostu chciałabym się z Wami podzielić moim szczęściem i chociaż troszeczkę Wam go przekazać. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku!? U mnie jest wspaniale, pomijając niemiłe drobiazgi codzienności. Dzisiaj mija drugi dzień długo wyczekiwanego English Campu! Moje dni są wiele bardziej produktywne, więcej z nich wynoszę i ciągle poznaję kogoś nowego, wszyscy są tacy pozytywni, zarówno Polacy jak i Amerykanie. Wszystko zaczynam od rana, nie od południa ( jak wcześniej, będąc śpiochem). Dzięki czemu dzień mi się dłuży, z czego jestem bardzo zadowolona. Jestem tam z moją cudownie zakręconą, bardzo dobrą koleżanką, razem z nią bawię się jeszcze lepiej. Wszyscy należą do jakiejś grupy w zależności od koloru wstążki jaką nam przydzielono, jestem w grupie z Mary, jest naprawdę bardzo miła, nazywamy się Mellow Yellow, ze względu na żółte wstążeczki. Śmiesznie, ale na tamten czas nic innego nam nie przychodziło do głowy, w ciągu dnia są różne warsztaty, zabawy, nauka i jak to powiedzieli amerykanie dość późny lunch podczas którego o dziwo również świetnie się bawię, bo nasi nowi przyjaciele zza oceanu są naprawdę sympatyczni...
Ku mojemu zaskoczeniu prowadzę taniec obozowy! Nie sądziłam, że będę pokazywać i uczyć innych układu tanecznego na obozie! Bardzo lubię mieć zastępstwo za innych i prowadzić zajęcia taneczne przed moimi treningami. Warto w siebie wierzyć i się nie podawać, pokonuję swoją nieśmiałość, jestem jeszcze bardziej otwarta na nowe znajomości i przygody!! 
Ci ludzie dają mi więcej pozytywnej energii, warto przełamywać swoje słabości.

PEWNOŚĆ SIEBIE

Wielu z nas brakuje pewności siebie, często chcemy zrobić coś, co okazuje się być dla nas trudnością, poddajemy się, ponieważ nie wierzymy w siebie, przejmujemy się innymi, zamiast iść przed siebie nie zważając na innych, bo nikt nie przeżyje danej chwili za nas, sami jesteśmy za to odpowiedzialni, jak sobie pościelimy- tak się wyśpimy, więc warto o to zadbać. Często zagłusza nas większa pewność siebie drugiej osoby, podziwiamy i trochę nawet pewnie zazdrościmy jej tego jaka jest, ale nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często te osoby nie są ot tak otwarte i dużo przeżyły swojego, co po prostu uczyniło ich silniejszymi i pewnymi siebie. Jeśli z natury jesteś pewna/y siebie- GOOD FOR YOU! Jeśli nie, nic straconego- świat stoi przed Tobą otworem i czeka na Ciebie, nawet jeśli podwinie Ci się noga, to normalne, do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami, które są do pokonania! 

Trochę się rozpędziłam z tego szczęścia, Ci którzy nie wiedzą... English Camp to młodzieżowy obóz językowy prowadzony przez amerykańską młodzież, trwa on niestety tylko tydzień, codziennie są prowadzone wcześniej wspomniane już warsztaty, gry zespołowe, uczenie się corocznego tańca obozowego, mini koncerty, wycieczki, nauka i luźna rozmowa z nowymi przyjaciółmi. Czego chcieć więcej? 

U was są organizowane English Campy? Może sami pomagacie w ich przygotowaniach i prowadzeniu ich? 

Niżej niedawno zrobione zdjęcia. Hope you'll like it! <3 












Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. Chciałabym jechać na english camp :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorientuj się w takim razie czy są jakieś w pobliżu, naprawdę warto! <3

      Usuń
  2. Sama wybieram się na coś w stylu English Camp we wrześniu. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ będę mogła podszkolić swój angielski! :D
    Pozdrawiam,
    https://www.youtube.com/watch?v=Qu_1c57gLH0

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you! I'm not really good model but I'm glad you liked it! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co piszesz wynika, że English Camp to fajne przeżycie i oczywiście możliwość podszkolenia się :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz