MOTHER'S DAY // PRESENTS IDEAS // DIY




 Kiedy wyrośliśmy z malowania okolicznościowych laurek zaczęliśmy na zmianę kupować z rodzeństwem jakieś kosmetyki, kwiaty czy po prostu ulubione czekoladki i wino dla mamy. Tym razem wpadłam na pomysł, aby dać jej coś wyjątkowego od nas, nie kupionego w sklepie. Prezentem będą kupony, które mama na pewno chętnie wykorzysta, takie coś z pewnością przyda się każdej mamie, która doceni nasz poświęcony wolny czas i włożoną w to pracę.



Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent to dobrze, że tutaj trafiliście. Niżej możecie zobaczyć wykonane przez nas ozdobne kupony, które mama będzie mogła wykorzystać w każdej chwili i miło spędzić z nami czas lub skorzystać z naszej pomocy w domu czy przy pracach ogrodowych. Myślę,że takie kupony są dobrą alternatywą na prezent niż co roczne zasypywanie naszych mam samymi kwiatami i czekoladkami. Każda mama z pewnością się ucieszy z małego rozpieszczania w takiej postaci. Możemy w ten sposób się jej odwdzięczyć za to wszystko co dla nas robią od pierwszych chwil naszego życia.


Dla naszych mam z pewnością bardziej liczy się pamięć niż podarunek, jednak mam nadzieję, że pomogłam tym, którzy główkowali nad prezentem. Spędzajcie dużo czasu z rodzicami, nie tylko w ich święto!

Oczywiście taki prezent możecie sprawić również tacie, przyjaciółce czy komukolwiek. Spotkaliście się już z takim pomysłem na prezent? Może macie jakieś pomysły na kupon?
Dajcie znać w komentarzach! 😊


Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. świetny pomysł na prezent


    kadziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał. :)
      Osobiście lubię kiedy ktoś włączy w prezent cząstkę siebie, swojej pracy :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł ;). Następnym razem go wykorzystam. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz