STYLEWE // NEW COOPERATION // ENG/ PL //

ENG: As you can see  the title, I have new cooperation with Stylewe. I am very happy with this because my hobbies go hand in hand with work, which gives me great pleasure as well as learning. Recently I have realized how much free time my phone takes. I decided to turn off wi-fi after coming home from school, I'm going back home about 4 pm or 6 pm, wasting time on apps and not doing my studies. I did homework before lessons or at night. Everyday I try to do a little " to do list" of things to do in the daytime that I must make. I want to have more productive days and don't waste my free time on spending in the Internet. With  this change I can sit back to books, do driving licence trial tests, prepare a post or just go workout.

A little about cooperation with STYLEWE. It's  an online shopping  fashion platform featuring independent fashion designers. Their products are awesome. You can see some below. Their assortment is huge, so there is something to choose from. Each of you will find something for yourselves on every occasion. The store has very nice discounts which should be used. Below I added links where you can find clothes from photos. ↓↓↓↓ :)



 *click*    *click*    *click*


PL:  Jak widzicie po tytule nawiązałam nową współpracę. Bardzo się cieszę z tego powodu, bo moje hobby idzie w parze z pracą, co sprawia mi ogromną przyjemność jak i dodatkowo uczy. Ostatnio uświadomiłam sobie jak dużo wolnego czasu zabiera mi telefon. Postanowiłam wyłączać wi-fi po przyjściu ze szkoły, do domu wracam ok 16 lub 18, marnowałam czas na aplikacje i nie wyrabiałam się z nauką, a zadania domowe robiłam przed lekcją albo po nocach. Codziennie staram sobie robić małą listę rzeczy "do zrobienia" w ciągu dnia, którą muszę zrealizować. Chcę mieć jak najbardziej produktywne dni i nie marnować wolnego czasu na bezczynne siedzenie w internecie. Dzięki tej zmianie mogę usiąść do książek, testów, przygotować posta czy po prostu pójść poćwiczyć.

Trochę o współpracy. STYLEWE to internetowa platforma mody z ubraniami od różnych, niezależnych projektantów. Ich produkty są naprawdę świetne, niektóre możecie zobaczyć wyżej. Ich asortyment jest ogromny, więc jest w czym wybierać. Każda z nas znajdzie tam coś dla siebie, na każdą okazję. Sklep ma bardzo fajne obniżki, z których warto skorzystać. Wyżej podałam parę linków gdzie możecie znaleźć m. in. ubrania ze zdjęć. :)


Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. biała jest piękna :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było wybrać tylko trzy rzeczy z całego sklepu, wszystko jest cudowne!
      Buziaki!

      Usuń
  2. ta biala sukienka jest przepiekna! gratuluje nawiazania wspolpracy :) ostatnim czasem takze udalo mi sie z ta firma nawiazac kontakt ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się najbardziej. :) Dziękuję i również gratuluję :))

      Usuń
  3. te pierwsze dwie sukieneczki są cudne, klik ,obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I love them too. You should see other clothes on www.stylewe.com
      Everything is amazing! ♥

      Usuń
  5. gratuluję nawiązania współpracy, świetne rzeczy wybrałaś :) poklikane :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała sukienka jest prześliczna. Gratuluję współpracy.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sukienki <3
    A tak w ogóle masz śliczne imię Michalina ... lubię to imię, bo sama ma tak na imię hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz