CHOKER DIY





Chokery powróciły do nas z lat 90. Kiedyś wiązano je z innych powodów niż jako ozdobę. Jeśli jesteście zainteresowani to nieco więcej możecie przeczytać tutaj. Dzisiaj jest najbardziej pożądanym dodatkiem, noszą je niemal wszystkie celebrytki jak i zwykłe nastolatki czy kobiety. Można je wykorzystać na wiele sposobów,  połączyć z innymi naszyjnikami tworząc ciekawy zestaw do codziennego ubioru czy na imprezę. W sklepach aż roi się od tych cudeniek, zaczynając od zwykłych, wiązanych rzemyków ze skromnymi, najczęsciej metalowymi zakończeniami, po całe w drobnych błyskotkach kolie. Wszystkie, dobrze wykorzystane robią wrażenie.

Tego typu biżuteria waha się miedzy 20 zł do ponad 100 zł, dla tych które nie mogą sobie pozwolić na perełki z wyższej półki istnieją internetowe sklepy, jednak często zdarza się tak, że za przesyłkę płacimy więcej niż ten w "korzystnej" cenie produkt. Dlatego chciałabym Wam pokazać jak w bardzo prosty sposób zrobić swój własny choker za mniej niż 10 zł!!



Potrzebujesz:

  • ↬  Wstążka, najlepiej aksamitka, w dowolnym kolorze 
  • ↬  Zatrzask
  • ↬  Dowolna ozdoba 
  • ↬  Igła i nić ( dobrana do kolory wstążki) 
  • ↬  Nożyczki
  • ↬  Miara 


Pierwszym krokiem jest dokładne odmierzenie wstążki, tak aby pasowała na szyję, choker nie może być zbyt ciasny, jeśli zaś będzie wisiał, straci swój urok. Nie o to chodzi. :)
Przy odmierzaniu należy dodać ok. 1,5 cm, dodatkowa długość wykorzystana będzie na przyszycie zatrzasków.





Zatrzask przyszywamy na obu końcach wstążki. Kiedy zatrzaski są już przyszyte, zabieramy się za ozdobę. Na środku wstążki dokładnie ją przyszywamy. Voilà

Jak wcześniej napisałam, wykonanie takiego chokera jest bardzo łatwe. Nie trzeba wydawać przy tym sporej sumy, a efekt może być taki sam, co lepsze, same dobieracie kolor wstążki czy ozdobę przy czym nie musicie się obawiać, że co druga dziewczyna będzie miała coś takiego samego.




wstążka ok. 5 zł // zatrzask mniej niż 1 zł // ozdoba ok. 2 zł // 
Do następnego! Nie zapomnij zaobserwować mnie na moich innych profilach! ♡

       

Komentarze

  1. O kurczę, fajnie Ci wyszedł :D Chyba też sobie zrobię podobny, zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chokery nadają fajnego charakteru stylizacjom, ostatnio też właśnie zrobiłam sobie taki ze srebrnej wstążki :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są super dodatkiem. Ja dokupiłam dwa inne kolory wstążki i mam zamiar zrobić kolejne ^^ :)

      Usuń
  3. Zastanawiałam się właśnie ostatnio nad kupnem prostego, czarnego chokera, ale chyba zrobię go sama dzięki Twoim poradom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny choker :D Ostatnio widzę, że coraz więcej osób robi takie własnoręcznie. Chyba nawet sama spróbuję.

    http://little-foxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) To prawda, myślę, że dobrze zrobić coś samemu.

      Usuń
  5. piękna zawieszka!
    w sumie to większość ceny płaci się czas, bo każdy mógłby z odrobiną chęci zrobić takie cudo, ale nikomu się nie chce haha

    pozdrowionka, mega pomocny post!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Racja, ale trzeba zwalczać lenia. :D

      Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam!

      Usuń
  6. I wyszedł naprawdę bardzo ładnie ;)

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Super DIY, ale akurat nie dla mnie :< Strasznie podobają mi się chokery u kogoś. Nie wyobrażam sobie siebie z tym na szyi :D
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zawsze można komuś dać w prezencie taki choker, który sama zrobiłaś. :))

      Usuń
  8. Ślicznie Ci wyszedł. DIY niezwykle proste, a że uwielbiam dusiki, na pewno odtworzę! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne DIY:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wygląda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i przydatny post. Sama bardzo lubię DIY. Będę tu zaglądać częściej
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie wyszło ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. 35 years old Speech Pathologist Dorian Babonau, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like "Awakening, The" and Model building. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. wizyta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz