⠀⠀⠀



Cześć Wam!

To już drugi post z ulubieńcami miesiąca. U mnie właśnie zaczęły się ferie zimowe, a więc mam trochę więcej czasu, który mam zamiar większości poświęcić na pisanie kolejnych postów, obrabianie zdjęć, które nie ukrywam czekają i czekają.. Może zauważyliście, że są małe zmiany w wyglądzie bloga, a dokładnie zdjęcia na stronie głównej. ;) Jednak trochę tej pracy jest, planner o którym pisałam tutaj coraz bardziej zapisany, ale to dobrze, w końcu nie wolno się obijać, prawda? 😄

Jak u Was z wolnym czasem, kiedy macie ferie zimowe? Dajcie znać w komentarzach!


LIGHTBOX

Lampa lightbox jest jednym z moich prezentów gwiazdkowych. Chciałam ją już od dłuższego czasu, pewnie nie raz już ją widzieliście na Instagramowych zdjęciach czy Tumblr, jeżeli je śledzicie. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona, daje dużo światła (jest na baterie), ma po kilka sztuk z każdej litery alfabetu oraz dodatkowe emotikony. Polecam każdemu, kto lubi takiego rodzaju gadżety. :) Możecie ją dostać np. w JYSKu lub online.

 Cena waha się od 60 do ponad 100 zł.


 POMADKA GOLDEN ROSE

Matowa pomadka GR w płynie to kolejny prezent. Dostałam ją na wigilii klasowej.. Wiadomo, że nikt nie stosuje się do zasady, aby nikomu nie mówić kto kogo ma, łatwiej przecież zapytać się wylosowanej osoby co wolałaby dostać. Uznałam, że spróbuję czegoś nowego i zażyczyłam sobie matową pomadkę w kolorach NUDE.. Nie ukrywam, że byłam zaskoczona kiedy zobaczyłam jej kolor, w końcu nie tego się spodziewałam, ale w domu od razu ją wypróbowałam i bardzo mi się spodobała.
Numer mojej pomadki to 07 ( zdjęcie nie oddaje rzeczywistego koloru), kosmetyk jest trwały i nie wysusza ust, co jest wielkim plusem, ponieważ moje usta są dość suche po szminkach i tym podobnych. Prezent uważam za udany ;)

 Cena w sklepie Golden Rose to 19,90



KAPCIE "MIŚKI"

Ocieplane kapcie są idealne na zimowe wieczory, są bardzo wygodne i lekkie. Zawsze byłam ich fanką, tych podobnych ze zdjęcia jak i udających zwierzęta. Ozdoba po bokach dodaje im uroku, dzięki czemu nie są nudne. O cenie kapci ze zdjęcia nie mogę napisać, ponieważ  także je dostałam, ale podobne możecie dostać już od ok. 30 zł




 SERIAL SKAM 
 

Skam to norweski "teen drama". Serial opowiada o współczesnym życiu młodzieży z Norwegii, mieszkającej w Oslo, ze szkoły  Hartvig Nissen. Każdy sezon odnosi się do innego bohatera. Moją ciekawość wzbudził po tym jak hasztag z nazwą serialu trendował na Twitterze, opisany został jako uzależniający serial, jednak na mnie się nie sprawdziło, owszem bardzo mi się spodobał, ale nie dajcie się ponieść, żyjcie swoim życiem, a telewizja i internet niech będą dodatkiem, rozrywką.. :) Bohaterowie mają swoje serialowe konta na portalach społecznościowych, co sprawia wrażenie, że tamtejsze sytuacje zdarzyły się naprawdę, a każdy  widz może ich śledzić. Poruszane są w nim różne problemy z jakimi zmierza się na co dzień każdy nastolatek, nie mogło zabraknąć również wątku miłosnego w żadnym z sezonów. Oglądacie Skam? :)


Komentarze

  1. Ale świetnie ten light box wygląda na zdjęciach! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampe można świetnie wykorzystać do instagramowych zdjęć. :))

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam już ferii zimowych :( Oby tobie miło minęły, uwielbiam pomadki z GR są super! :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta lampa jest świetna - teraz też chce taką :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz taką dostać tak jak napisałam w poście np. w JYSKU :))

      Usuń
  4. Osobiście uwielbiam pomadki z Golden Rose ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten serial :), w wolnym czasie looknę :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię czymś zaciekawić^^ :)

      Usuń
  6. Nie słyszalam nigdy wcześniej o tej lampie, ale wygląda świetnie!
    I te kaaapcie *.*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrze, że tutaj trafiłaś ^^
      Kapcie bardzo polecam jeśli też jesteś zmarzluchem haha :)

      Usuń
  7. Słodkie kapcie! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampa jest przepiękna w końcu będę musiała się w nią zaopatrzyć.
    Zachęcam do obserwacji:)
    http://nouw.com/jestem_krajus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie ozdoby to koniecznie! Polecam :))

      Usuń
  9. Uwielbiam szminki z Golden rose i ta lampa jest świetna! :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tym SKAMem - muszą się za nim obejrzec. :) Nie słyszałam wcześniej o tyj lampce. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu koniecznie daj znać czy Ci się spodobał! :))

      Usuń
  11. Świetna jest ta lampa ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  12. same super rzeczy! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paputki są super ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapcie miski:) lubie :) mam:) nie nosze bo zbieraja paprochy:) ale to must have do czytania kdiazki:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz