MOM JEANS

Heeeej! Dzisiaj przychodzę z dwiema stylizacjami, jedna z nich jednak jest bardzo prosta, ale właśnie takie czasami są najlepsze. W obu jednak czuje się bardzo dobrze, jest mi w nich wygodnie. W modzie ciągle mom jeans, osobiście mogłabym je nosić cały czas!
Foty znowu robione spontanicznie, zdjęcia pierwszej stylizacji powstały zaraz po tym jak oznajmiłam przyjaciółce, że prowadzę bloga, kolejna zaś zrobiona drugiego dnia, obie jednak nieplanowane, za drugim razem to przyjaciółka postanowiła, że zrobi mi mini sesję haha :))
Nie przedłużając.. zapraszam do oglądania!




 
 


 Jeansy wykonałam sama. :)



 

Zdjęcia- Kasia  <<klik>> 
  
Łapcie też mojego instagrama! <klik>  

Właśnie zauważyłam, że mam jakąś manie parzenia w bok haha

Który outfit wam się bardziej podoba? Wolicie  bardziej proste czy odważne stylizacje? Dajcie znać w komentarzach!  :))

 Miłego dnia, całusy!






Komentarze

  1. Śliczne stylizacje, mnie urzekła ta 2 :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja wymiata ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie z pierwszej stylizacji zawsze ładnie podkreślają tyłek! :)

    Zapraszam na mój blog i zachęcam do wspólnej obserwacji- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Obie w moim stylu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne masz te momki! <3 a szal z drugiej stylizacji przecudowny!
    mvgdalena.blogspot.coom

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy szukałam Mom jeans na siebie ale niestety nie wyglądam w nich korzystnie, za to na Tobie wyglądają świetnie
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, za to na pewno wyglądasz świetnie w rurkach :))

      Usuń
  9. 1 stylizacja jest piekna! Super Mom jeansy♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Mom jeans bardzo mi się spodobały. Ja akurat bardzo chciałam kupić sobie takie spodnie, ale trudno znaleźć coś w przystępnych cenach.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bardziej mi się podoba ;)) Uwielbiam tego typu spodnie!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Mom jeans super, a w kolejnej stylizacji szalik bardzo fajny:)
    pozdrawiam

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super szalik !! i łądne zdjęcia
    obserwuję i apraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mi bardziej przypadła do gustu stylizacja nr 1 <3 w tych spodniach jestem zakochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja mnie urzekła :)

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz