AUTUMN IS HERE! // INSPIRATIONS

W zakładce O BLOGU napisałam, że mogą się pojawić od czasu do czasu inspiracje. Właśnie nadszedł ten czas.  Jest to pierwszy taki post tutaj i mam nadzieję, że wam się spodoba. ;)
Jesień to okres w którym raz pada, a raz na skórze jeszcze czuć lato, pogoda w kratkę większość z nas jest przygnębiona, nie wiadomo co ze sobą zrobić, brakuje nam często chęci do zrobienia najprostszych czynności, mnie o tej porze zawsze złapie jakieś przeziębienie.
Jak się zatem ubrać aby nie dopadła nas choroba czy przeziębienie? Najlepiej "na cebulkę". Łapcie parę inspiracji, może Wam coś wpadło w oko? Dajcie znać w komentarzach! ;))

Rzeczy ze zdjęć wyżej możecie znaleźć m. in. w:
ZARZE
 Zalando
 Bershce
 H&M 
 SheIn


Chcecie więcej takiego typu postów? Dajcie znać w komentarzach! :))















Komentarze

  1. Świetne rzeczy, lubię takie posty ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, nie które rzeczy to bym już ubrała na siebie. :D Rób więcej takich postów!
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz Na pewno się jeszcze pojawią takie posty! ^^

      Usuń
  3. Kilka rzeczy skradło moje serce i aż dziwne, że nie wpadłam na nie ostatnio gdy byłam na zakupach bo się zaskoczyłam czystając gdzie mogę je znaleźć bo na początku myślałam, że to jakaś azjatycka stronka ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie często jest więcej rzeczy niż w sklepach ;/ Zawsze warto o nie popytać pracowników sklepu ;))

      Usuń
  4. Kilka rzeczy z chęcią wzięłabym dla siebie :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki wybrałaś zjawiskowe :D każde maja coś w sobie ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you!! Okay I will. I really like your blog too!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki są śliczne!! :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wybrane przeze mnie ubranka komuś się spodobały ^^

      Całusy!

      Usuń
  9. Dear, you have my follow back #21
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspirację :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham swetry, kurtki, kardigany <3 mogłabym ich mieć 5 szaf! :)
    może wspólna obserwacja?:) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję ;* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie części garderoby, ale najbardziej jednak buty hahah

      Zaraz odwiedzę Twojego bloga! <3

      Usuń
  12. Chyba mamy podobny gust! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz