Katowice// WIELKI TRENING


Ten post miał się pojawić tydzień temu, ale niestety albo stety ostatnio nie mam czasu, w szkole zadają nam coraz więcej, do tego dochodzą treningi trzy razy w tygodniu.. Z jednej strony to dobrze, bo zwalczam moje lenistwo i się nie nudzę, z drugiej zaś ledwo wyrabiam i nie na wszystko starcza mi czasu, jak widać po opóźnionym poście. Tematyka tego posta jednak nie ma dotyczyć tego, co mi zadają do nauczenia się czy odrobienia w domu.



Chcę się z Wami podzielić wydarzeniem, które odbyło 10 września, w sobotę, w Katowicach odbył się "WIELKI TRENING" z Deynn i Majewskim. Spełniło się moje kolejne marzenie. Jaram się tym do teraz i mam nadzieję, że moja ekscytacja nie sprawi, że post  nie będzie czytelny i niezrozumiały.



Nigdy dotąd nie spotkałam tak szczerych i wspaniałych ludzi, którzy są sobą od początku i takimi pozostaną do końca, nikogo nie starają się udawać i m. in. za to ich ceni i szanuje tak wiele osób, w tym ja. Kiedy Daniel wyszedł na scenę i zaczął opowiadać swoją historię, jak to się wszystko zaczęło, sposób w jaki odpowiadał na nasze wszystkie pytania.. Był w tym tak prawdziwy, nie wstydził się nas, nie dopowiadał wymyślonych bajek, leciał prosto z mostu, tak jak było. Mówił o wszystkim. Za tą jego szczerość  prawdziwość go uwielbiam. Czytanie jego postów na Facebooku, Instagramie czy oglądanie snapów jest już u mnie rutyną, bez tego nie zacznę dnia i nie zasnę wieczorem. Mówiąc motywuje nie tylko mnie. We wcześniejszym poście pisałam o samoakceptacji. Jak już wiecie w moim przypadku jest to dość trudne, nie jestem pewną siebie osobą, zawsze porównuję siebie do innych, do tych, którzy są lepsi ode mnie pod rożnymi względami, widząc, że są szczęśliwi próbuję ich w pewnym stopniu naśladować myśląc, że będzie mi się żyło lepiej chociaż w małym procencie, sprawdza się to, ale zazwyczaj na krótko, nie warto nikogo udawać, Danko zawsze powtarza, żeby być sobą. Ja nadal nad sobą pracuję, by w końcu być pewną siebie, szczęśliwą SOBĄ.


Zaraz po moich rodzicach szanuję ich chyba najbardziej na świecie, podziwiam ich za to, że dziennie trenują i dają 100% swoich możliwości, a nawet więcej. W momentach kiedy brakuje im chęci, trzymają michę i nie poddają się. Takich ludzi nam potrzeba! 
Kiedy stałam pod samą sceną i widziałam jak Maritka się do mnie uśmiechała, jak Daniel patrzył i mówił, że jest ze mną podczas treningu.. pojawiły mi się łzy w oczach. Chciało mi się ryczeć ze szczęścia , nie umiałam uwierzyć w to, że się tam znalazłam. Brakuje mi słów aby to opisać. Każdemu życzę spełnienia wszystkich marzeń, wierzcie głęboko w to, że się spełnią i róbcie wszystko w tym kierunku!




Pojawiła się też babcia Treca, Michał Karmowski z rodziną, Alina Pettke, Marta Banasik, Radek Szymendera, siostra Majewskiego- Agata, Tutki, którzy wszystko nagrywali, Marcin Dubel, Stuu.. mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. 

Wszyscy byli wspaniali, cieszę się, że mogłam z nimi porozmawiać, zrobić fotę.. Cieszy mnie to, że wszyscy byli do siebie przyjaźnie nastawieni, same sportowe świry <3  Wy byliście w Katowicach albo spotkaliście się z kimś z wyżej wymienionych w innym miejscu? 

Łapcie filmik nagrany w Katowicach z kanału Deynn &Majewski. ;) Buziaki.



Komentarze

  1. Zerknę na filmik zaraz :D
    Wyglądasz świetnie, pozdrawiam :*
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam, ale fajnie że spotkanie udane :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę super zabawy i motywacji do ćwiczeń :D

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze spełniłas marzenie :D.

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super!! Czekam na kolejne miasto albo Katowice za rok. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje spełnienia marzeń! osobiście również bardzo szanuję Deynn i Majewskiego. Bardzo sympatyczni i prawdziwi ludzie, aż od ich snapa biję prawdziwa szczerość, która zaraża. To naprawdę cenny dar, a dla trenerów szczególnie haha. Piękne, że swoim doświadczeniem, pasją, zaangażowaniem i charyzmą potrafią zmotywowac setki tysięcy ludzi.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. jacie ale zazdroszcze, ja osobiscie chcialabym spotkac chodakowska bardziej niz majewskiego, ale to tez supi <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś ją tylko spotkała, powodzonka! <3

      Usuń
  8. też miałyśmy tam być:( innym razem się uda! mega zazdrościmy!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie za rok się spotkamy ;)) Na pewno ich jeszcze spotkacie, wystarczy uwierzyć!

      Usuń
  9. Mega pozytywny post! Bardzo się cieszę, że spełniłaś jedno ze swoich marzeń i trzymam kciuki aby kolejne też się spełniły. :) Świetne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama miałam się pojawić na tym treningu, cieszyłam się na niego jak tylko o nim usłyszałam i w ostatniej chwili coś mi wypadło i nie mogłam. Bardzo żałuję, że mnie tam nie było a Tobie zazdroszczę zobaczenia na żywo tak motywujących wszystkich i wspaniałych osób!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( na pewno jeszcze będziesz miała okazje! ;) ;*

      Usuń
  11. Nigdy nie spotkałam żadnej z wymienionych osób, ale cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, że tam byłaś, zazdroszczę*.* Chciałam bardzo, ale niestety nie było mnie w tym czasie w Polsce a do katowic mam bardzo blisko :((
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie zazdro ;) Najlepsza para w świecie Fitness! =D

    https://matteomuscle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy wpis
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że tam byłaś ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał ale zazdro sama chętnie bym tam się wybrała ale cóż.. nie mam jak ;/ fajnie że mogłaś poznać te osoby :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie udało mi się tam być :(
    Musiało być świetnie!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałoby być to niesamowite wydarzenie! Nie dziwię się, że pisałaś to z taką ekscytacją skoro było to jedno z Twoich marzeń. Cieszę się bardzo, że udało Ci się je spełnić!:)
    Byłam w Katowicach w tym roku w wakacje pierwszy raz.
    Zazdroszczę tego, że był tam Stuu :(

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuję, że nie byłam na tym treningu :D Obserwuję ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym dniu z nimi zmieniło się parę rzeczy dot. mojego podejścia do diety i ogólnie zdrowego trybu życia, oczywiście na lepsze! ;)

      Usuń
  21. Zazdroszczę pobytu tam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze, zuper doświadczenie, wspaniali ludzie ;)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem też są świetni, razem tworzą super parę i idealnie się dopełniają ;) oglądałam całe wydarzenie na snapie, zazdroszczę że tam byłaś ;)

    Pozdrawiam >> 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też chciałam przyjść, ale nie jestem maniaczką fitnessu, a samo przyjście żeby ich zobaczyć to nie dla mnie :D

    www.wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę! Długi czas obserwuje DEYNN i jej przemiany, oczywiście na lepsze! Kocham ich :D


    https://nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz