DREAM CAME TRUE



No to mamy to! Pierwsze koty za płoty. Jak się zapewne domyślacie tytuł posta nie jest przypadkowy, bo jedno z moich małych marzeń się spełniło, zawsze chciałam prowadzić bloga. Już od jakiegoś czasu planowałam go założyć, ale zazwyczaj moje plany idą na marne o czym nie raz się już przekonałam, zawsze coś wyskoczy, coś pójdzie nie tak, wiecie. Ale szczęściu trzeba pomóc, blog sam się nie zrobi. :D
Nie będę ukrywać, że też bałam się go założyć, bo co powiedzą znajomi jak się o tym dowiedzą, będą się naśmiewali czy też mi pogratulują i będą chociaż w małym procencie wsparciem dla mnie, czy sobie z tym poradzę i jak to wszystko będzie wyglądać, po prostu przejmowałam się zdaniem innych.. W końcu doszłam do wniosku, że zanim czegoś nie spróbuje to się nie dowiem.. :) Aktualnie ograniczenia dla mnie nie istnieją, grunt to pozytywne myślenie i dotarcie do celu, którego mi nie brakuje i każdemu z was życzę tego samego. 

Zachęcam do przeczytania tego, co napisała Maritka (zdjęcie). Nic dodać, nic ująć. Dobrze pisze, gada, a najlepiej motywuje razem ze swoim narzeczonym, można by powiedzieć, że dzięki nim się tutaj znalazłam. Miłego dnia! :))

Źródło: snapchat D E Y N N

Komentarze

  1. Pisałaś u mnie na blogu, że potrzebujesz pomocy z blogiem, to nadal aktualne? Chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja chętnie pomogę Ci w blogowaniu, w razie pytań pisz śmiało!
      Chętnie wykonam także nagłówek czy inną grafikę- to moje hobby i robię to niefinansowo :D

      Usuń
    2. PS: każdy był tu kiedyś nowy :))

      Usuń
  2. Święte słowa :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w blogowaniu:) to wciąga:D na zachętę obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana <3 Nie dziękuje, żeby nie zapeszać. Jedno kliknięcie "obserwuj" a jak cieszy i motywuje. ^^ :))

      Usuń
  4. Powodzonka życzę :) Tak, bardzo dobrze powiedziane :) Nie przejmuj się innymi :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, trzymam kciuki! Również obserwuję, żeby zmotywować do działania! :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia oraz samych sukcesów :)
    Obserwuje kochana :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnny blog! Życze powodzenia :)

    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do założenia swojego bloga podchodziłam rok, ale nie żałuję, i niedługo ruszam z nowym projektem :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia i wytrwałości :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!
    Zapraszam do mnie :
    http://elepphantblog.blogspot.com
    Jak ci sie spodoba to zaobserwuj bedzie mi bardzo milo tez dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę Twojego bloga, również życzę powodzenia!! :))

      Usuń
  11. POWODZENIA! :*
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każde obserwowanie :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz